אומגה 3: כל הסיבות לצרוך אותו כל יום!

You are currently viewing אומגה 3: כל הסיבות לצרוך אותו כל יום!

תוסף התזונה הנמכר ביותר בעולם כמו גם בישראל הוא אומגה 3. מדובר בתוסף עם ריכוז גבוה של חומצות אמינו, ברזל כמו גם ויטמינים ועל כן הוא מומלץ גם לנשים בהיריון וגם לציבור הכללי, כחלק מהטמעה של אומגה 3 בליבת תזונה מאוזנת ובריאה. כל הסיבות לצרוך אותו – בסקירה הבאה.

אומגה 3: שורה ארוכה של יתרונות

אם עברתם לאחרונה ברשתות הפארם, בוודאי ראיתם לא מעט מותגים שמשווקים אומגה 3. לא מדובר בטרנד אלא במגמה שרק הולך וצוברת תאוצה בכל הקשור להטמעה של אומגה 3 כחלק בלתי נפרד מתזונה מאוזנת ונכונה, וזאת בשל ריבוי היתרונות של התוסף הזה ביחס לתוספי תזונה אחרים. כאשר מתייחסים למונח "אומגה 3" הכוונה היא לקבוצה של קבוצות שומן שהן חיוניות לגוף, כאשר חשוב לציין כי הגוף אינו יכול לייצר את אותן חומצות. מחקרים מצאו כי אומגה 3 מסייע לתפקוד המוח, תורם לירידה בכולסטרול, חיזוק המערכת החיסונית, התאוששות מפציעות ועוד. למעשה, התוסף אפילו מומלץ לילדים ע"י רופאים ורוקחים לילדים מגיל שנה כמו גם לנשים בהיריון. התוסף מומלץ לצריכה החל מגיל ילדות, ובמידה וניתן להעשיר את התזונה באמצעות אומגה 3 דרך דגים כמו סלמון, טונה וכן בשמן קנולה, אגוזים ועוד. את התוסף ניתן ליטול דרך בליעה, סירופ או כדורי לעיסה. תוכלו לקרוא עוד באתר הזה על היתרונות הבריאותיים של התוסף, וזאת מתוך מטרה לספק לגוף שלכם את הטוב ביותר – דרך תוסף איכותי שנבדק מחקרית והוכח כיעיל, כמו גם תוסף תזונה ללא תופעות לוואי.

אומגה 3 כל הסיבות לצרוך אותו כל יום!

צריכת אומגה 3 – חיוני בעבור ספורטאים

אחת הסיבות המרכזיות לצריכת אומגה 3 מגיע דווקא בעולם הספורט. ספורטאים מקצועיים כמו גם חובבים חשופים לפציעות ולפגיעות בשרירים בעקבות פעילות ספורטיבית, ועל כן תוסף התזונה אומגה 3 מהווה דרך נהדרת לסייע להתאוששות לאחר אימון כמו גם שיקום השריר לאחר פעילות ספורטיבית. נוסף לכך, חומצות השומן שמצויות באומגה 3 הן מרכיב משמעותי במערכת העצבים של הגוף, ובהתאם לכך גדל הסיכוי לקרישות בדם. בשל כך, התוסף מומלץ מאוד בעבור ספורטאים פעילים שמעוניינים להקים מערך תזונתי המבוסס על תזונה נכונה ומאוזנת לצד שימוש בתוספי תזונה שמאושרים ע"י משרד הבריאות ולהם אין תופעות לוואי.

ריכוז נמוך של אומגה 3 – שורה של בעיות רפואיות כמו גם נפשיות

מחקרים מצאו כי כאשר ריכוז האומגה 3 נמוך בגוף ישנה השפעה ישירה על מצב הרוח, קשב וריכוז כמו גם היפראקטיביות ובעיות זיכרון. צריכה נאותה של אומגה 3 יכולה לגשר על הפער שנוצר (כתוצאה ממחסור של אומגה 3 שהגוף לא יכול לייצר בעצמו) לצורך יצירת אורח חיים בריא, ובהתאם לכך הפחתה בתסמינים של דיכאון וחרדה, הפרעות קשב וכן בעיות רפואיות מורכבות כמו כולסטרול גבוה לצד בעיות לבביות. המקורות לאומגה 3 כוללים בין היתר אגוזי מלך, זרעי פשתן דגי בריכה ודגי ים ועל כן מדובר בתוסף איכותי שמשאפשר לא רק לחזק את המערכת החיסונית אלא להעניק לגוף את החומצות החיוניות לבנייה של שרירים ותאים ובהתאם לכך לסגל הרגלי תזונה נכונים אותם ניתן להטמיע דרך הגדלת ריכוז האומגה 3 דרך רכישה דרך חברה מוכרת ובעלת המלצות.

לסיכום, אומגה 3 נחשב לתוסף התזונה הנמכר ביותר בעולם ולא בכדי – מדובר בתוסף איכותי ויעיל למגוון רחב של מצבים רפואיים, כפי שיעידו אלפי ישראלים שנוטלים את התוסף בעצמם או נותנים לילדיהם, לאור היתרונות אותם ציינו במדריך שהצגנו.