מערכת ERP של תפנית מציגה – התאמה מלאה לחברות ליסינג והשכרת רכב

חברות ליסינג והשכרת רכב צריכות מערכת ERP על מנת להביא את ניהול החברות לרמה הגבוהה ביותר. אחד האתגרים הקלאסיים בכך הינו להתאים מערכת כללית מסוג זה לדרישות המיוחדות בתחום. כעת יש לכך פתרון מצוין – מערכת ERP אשר מותאמת מראש למגזרים שונים, כולל מגזר חברות הליסינג והשכרת הרכב.

ניהול מרוכז ומותאם

לכל עסק יש אינספור פעילויות וסוגי מידע שהוא צריך לנהל. כך המצב, גם בכול הנוגע לעסקים בתחום הליסינג והשכרת הרכב. בעזרת תוכנה לחברות ליסינג והשכרת רכב שמיועדת לניהול משאבי הארגון במערכת אחת, ניתן לתת לכך מענה איכותי במיוחד. תפנית היא מערכת כזו, אשר ייחודה בהתאמתה למגזרים עסקיים שונים, עם פתרון ייעודי וייחודי. המערכת נמצאת מזה שני עשורים בפיתוח ושיפור מתמיד, על ידי חברת הטכנולוגיה הבולטת מטריקס.

ניהול צי הרכב שלכם

במסגרת הניהול הכולל והמרוכז שמציעה תפנית, תוכלו לנהל מאותה מערכת את הרכבים שלכם. הניהול כולל רישום של כל המידע החשוב, דוגמת פרטי הרכב, ק"מ, פרטי ביטוח, תיעוד מפורט של כל הפעולות שבוצעו לגבי הרכב, אם זה טיפולים שונים או התקנות. המערכת מתריעה ביוזמתה לקראת טיפולים דרושים שמועד ביצועם מתקרב וכדומה. היא גם מאפשרת לבצע בקלות ובנוחות שאילתות שונות ולהפיק דו"חות על פי הצורך. מאחר שתפנית כאמור מותאמת מראש לצרכי חברות ליסינג והשכרת רכב, הדבר מתבטא במוכנות מראש לפרטי פרטים של העבודה איתה. למשל, בכל הנוגע לתאונות ועבירות תנועה, שימוש בדלקנים או נסיעות בכביש 6.

ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה

מגוון פעילויות הלוגיסטיקה ובאופן ספציפי ניהול שרשרת האספקה מנוהלים במערכת תפנית במרוכז ובאופן יעיל. ניהול מלאי, ניהול רכש, ניהול הקטלוגים השונים, פעילויות ההפצה, פעילות השירות ועוד – הכל מנוהל במרוכז ובאופן גמיש ונוח. ניתן במסגרת להיעזר גם בקוראי ברקוד, במסופונים ומסופי RF.

ניהול מכירות והשכרה

המערכת מאפשרת לנהל ביעילות פעילויות מכירת רכבים והשכרתם. היא כוללת מנגנון ניהול לידים יעיל ומעקב אחר הטיפול בהם, בשלביו השונים. ניתן לנהל דרכה בקלות מחירונים שונים, הצעות מחיר, הזמנות, חוזי השכרת רכב, הליכי התחשבנות מול הלקוחות, פעילויות גבייה וניהול עמלות.

ניהול קשרי הלקוחות

כל הקשור באינטראקציה מול הלקוחות (Customer Relationship Management), מנוהל במערכת תפנית במרוכז. החל מפרטי הלקוח, דרך תיעוד פרטי הפעילות מולו, כולל שימוש בנתונים ממערכות אחרות וכן תמיכה בביצוע משובים, סקרים, שאלונים וניהול קמפיינים שונים.

ניהול שרות

חלק חשוב ביותר בפעילות אינטנסיבית מול לקוחות, הוא ניהול השירות. תפנית תסייע לכם בכך, עם טיפול בהסכמי שירות ובמחזור החיים של קריאות שירות. היא תסייע בניהול אנשי שטח וטכנאים ותאפשר קבלת דיווח קלה מהשטח. כלולה במערכת אפשרות רבת עוצמה לניהול מרכזי שרות, על כל הדרוש לכך: ניהול תורים, קליטת רכבים, שיבוץ רכבים למחלקה המתאימה למצבם, דיווח Clock מרצפת מוסך, ניהול משימות לביצוע, ניהול אירועים ואף ניהול מחסן בזמן אמת.

ניהול פיננסי

לא פחות חשוב היבט הניהול הפיננסי, שגם בו תפנית מסייעת מאוד. זאת, עם ניהול חשבונאי ברמה רב חברתית, שנתית ומטבעית, כולל ניהול ספר ראשי, ספקים ותשלומים, לקוחות וגבייה, דו"חות כספיים, התאמות בנקים והתאמת כרטיסי אשראי, תקציב ובקרה תקציבית.

לסיכום

אם כבר בוחרים במערכת רחבה ועוצמתית מסוג ERP, מוטב ללכת על מה שמותאם עבורכם באופן מיטבי – מערכת תפנית עבור חברות ליסינג והשכרת רכב.