קמפיין בפייסבוק: דרך מצוינת לקידום העסק

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. באמצעות קמפיין קידום לעסק בפלטפורמה הזו, תוכלו להזניק את העסק שלכם כמה צעדים קדימה. כיצד? להלן הפרטים.

קמפיין בפייסבוק: הדרך הטובה ביותר לקידום החשיפה של העסק

אם בעבר בעלי עסקים נדרשו לפנות למדיה המסורתית בעבור יצירת חשיפה לעסק, כיום אין ספק כי כללי המשחק השתנו. פייסבוק מהווה את הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, כאשר רק בישראל רשומים בפלטפורמה מעל לחמישה מיליון ישראלים. למעשה, פייסבוק מהווה נכון להיום את הפלטפורמה הטובה ביותר בעבור שיווק לעסקים, כפי שניתן לקרוא במאמר הבא באתר יוהו. מדובר במאמר מקיף אשר במסגרתו תוכלו כבעלי העסק להבין את החשיבות של הקמפיין ברשת החברתית לטובת הגדלת החשיפה לעסק, כל זאת בעלות כספית אשר אותה ניתן להשיב במידה ואכן מדובר בקמפיין ממוקד ואיכותי.

מהו קמפיין פייסבוק?

קמפיין שמתקיים בפייסבוק מתבצע לרוב באמצעות חברה מקצועית אשר אחראית על ניהול הקמפיין החל משלב התכנון ועד לשלב הפרסום וניתוח הנתונים. בניית הקמפיין מהווה תהליך בפני עצמו, וזאת בשל חקר השוק אשר נוגע להרגלי הצרכן אליו העסק מעוניין לפנות כמו גם קביעה של מטרת הקמפיין באמצעות אסטרטגיה של פרסום ושיווק. מטרות הקמפיין מתחלקות לרוב לשלושה נושאים מרכזיים: הפנייה של קהל הלקוחות לדף נחיתה או לאתר הרשמי של החברה, יצירת לידים באמצעות טופס או חשיפה של הקמפיין לקהל היעד. לאחר שאתם כבעלי העסק הגדרתם את המטרות, השלב הבא הוא לקבוע את המימון. המימון בעבור קמפיין בפייסבוק יכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים, תלוי בהיקפו. עם זאת, ניתן לבחור גם בקמפיין ממוקד אשר יעלה לאוויר למשך זמן קצר – בעלות כספית נוחה יותר. כך או כך, חשוב להבין כי תצטרכו להשקיע כסף הן בעבור השירות מטעם החברה והן לטובת הגשמת המטרות השיווקיות אותן הגדרתן, מתוך מטרה לשווק את העסק בצורה נכונה לקהל יעד ממוקד.

האם קמפיין בפייסבוק באמת עובד?

בעלי עסקים אשר החלו לבצע קמפיינים בפייסבוק דיווחו על גידול משמעותי בהכנסות כמו גם בתנועת הגולשים, בעיקר בתקופת הקורונה. למעשה, כיום רבים מבעלי העסקים מבינים כי ללא פייסבוק הם יתקשו מאוד לעמוד בתחרות – בשל השינויים בהרגלי הצרכן וכן העובדה כי רוב הצרכנים מבצעים את החיפוש שלהם לא רק דרך גוגל אלא גם דרך הרשתות החברתיות, ובראשן פייסבוק. באמצעות חברה מקצועית אשר מציעה לכם מעטפת של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה תוכלו לא רק למנף את העמוד העסקי אלא גם לקבל חשיפה לקהלי יעד חדשים, כך שתוכלו להזניק את העסק שלכם קדימה ולספק לעסק שלכם את הרוח הגבית לצמיחה ושיפור. מדובר בתהליך ממוקד אשר נבחן בכל עת, ועל כן תוכלו תמיד להיות בשליטה לגבי הביצועים וכן לערוך שינויים.