פתרונות תקשורת לעסקים: איך תדעו מה העסק צריך?

רבים מבעלי העסקים שמים לב שדיס קומוניקציה בין עובדים מנהלים וצוותים, וחשוב מכל, בין לקוחות לבית העסק – עלול להוביל ללא מעט תקלות, ומכאן לחוסר שביעות רצון והפסדים משמעותיים. כדי שהעובדים, המנהלים והלקוחות שלכם יהיו מסונכרנים אחד עם השני, מרוצים מהשירות וממהלך העבודה, כמו גם מעודכנים בכול מה שחשוב – כדאי שתהיה תקשורת יעילה בבית העסק.

לשם כך דרושה מערכת חכמה, מותאמת לצרכים של מקום העבודה, יעילה וחסכנית מבחינת עלויות ומשאבים. אבל איך תדעו מה מתאים לחברה, למשרד, או לעסק שלכם? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע התאמה נכונה:

הכירו את האופציות הקיימות

מי שמחפש פתרונות תקשורת לעסקים חייב להכיר את האופציות הקיימות. כיום יש חברות מקצועיות שיכולות להתאים עבורכם מערך כולל של טלפונים, טלפונים ניידים, מרכזיות, מכשירים סלולריים, מוקד שירות לקוחות וכו'. נסו להבין מה דרוש לכם כדי שהזרימה בבית העסק תהיה טובה, יעילה וחיונית יותר.

הנה מספר קריטריונים לבחירת היקף התקשורת לעסק:

גודל

נסו להבין מה גודל הפעילות במקום העבודה ומה דרוש לכם מבחינת קווים, שלוחות, מכשירים ניידים, מחשבים, מרכזיות וכולי. בכך תוכלו לקבל קנה מידה של השירות או המוצרים להם אתם זקוקים.

כמות עובדים

התאימו מכשירים, חבילות תקשורת, שירותים וציוד קצה (טלפונים, אוזניות, נתבים וכדומה) לכמות העובדים. רצוי שיהיה לכם ציוד להחלפה בזמן תקלה. מומלץ לבחור חברה מקצועית שיכולה לבצע עבורכם התאמה של מערך סלולרי וטלפוני נכון.

אופי העסק

שאלו את עצמכם: האם העסק דורש שימוש נרחב בשירותי תקשורת? או שמא מספיק טלפון קווי אחד ומספר טלפונים ניידים להתנהלות יעילה. עסקים כמו חברות שליחויות, בנקים, משרדי מהנדסים, משווקים, רשתות גדולות, חברות הפצה ושינוע וכדומה – זקוקים למערך תקשורתי גדול על מנת שתהיה זמינות והמשכיות בכל מהלך העבודה.

לעומת זאת: מספרות, חנויות בגדים, מסעדות, משרדים קטנים, בוטיקים, בתי קפה וכולי – אינם זקוקים ליותר מידי אמצעי תקשורת ויש המסתפקים בקופה ממוחשבת, מספר קטן של מחשבים וכמה טלפונים סלולריים.

מוצרי תקשורת פופולאריים ויעילים לבתי עסק שחשוב להכיר

מי שיבחר לשדרג את כל המערך הטלפוני, הסלולרי, הממוחשב והטכנולוגי שלו יכול לבחור חברות המומחיות בהתאמת פתרונות נכונים עבור עסקים. בחרו חברה שמתמחה בהתאמה של טכנולוגיה מתקדמת כמו מרכזייה בענן שיכולה לספק מודל נכון עבור הצרכים שלכם. שימו לב כי החברה מציעה חבילות משתלמות, שירותי מספור, ציוד קצה, סלולרי לעסקים, מרכזייה בענן, מוקד שירות לקוחות, שירותים מתקדמים (כמו תיעוד והקלטת שיחות), ניטור, ניתוב שיחות מהיר וכדומה.

וודאו כי החברה שאתם בוחרים מספקת תמיכה בשעת תקלה ובמצבי חירום וכי השירות יספק גיבוי מידע חשוב ותפעול שוטף של מערכות תקשורת. בכך תוכלו לנהל נכון יותר את הקומוניקציה במקום העבודה.